2022 Produttori di Macchine di Formazione di Tazze di Carta: A Guida Ultima per aiutà vi!

2022 Produttori di Macchine di Formazione di Tazze di Carta: A Guida Ultima per aiutà vi!

Avete bisognu di cumpràMacchina formatrice di tazze di carta?Truvate difficiuli di ottene infurmazioni nantu à e diverse marche in u mercatu?

Avemu cumpletu l'indagine, perchè ùn avete micca bisognu di circà in Interneta cima5i migliori marche di Macchine di Formazione di Tazze di Carta in u mondu.

1. Mohindra

Noi, Mohindra Mechanical Works, stabilitu in l'annu 1990 in New Delhi, simu unu di i più grandi produttori è esportatori di Macchina per Sacchetti di Carta, Macchina per Stampa Flexo, Macchina per Stampa Rotocalco, Macchina per Stampa Flexografica è Macchina per Stampa per Tazza di Carta, ecc. L'acciaio inox. è altri materiali basi, chì sò usati in a fabricazione di sti prudutti, sò provenienti da venditori certificati di l'industria, per assicurà un altu standard di qualità.

A causa di i prufessiunali qualificati è di l'infrastruttura di punta, noi, Mohindra Engineering Company, sò stati capaci di risponde à una clientela enormi in u mondu.Essendu una urganizazione cuscente di qualità, a qualità premium di e macchine di stampa, di rivestimentu è di laminazione offerte ùn hè mai compromessa.Per u scopu di furnisce e macchine di stampa, di rivestimentu, di taglio di fogli è di laminazione offerte in u tempu assicuratu, avemu stabilitu una grande rete di distribuzione.

Indirizzu: BE-148, floor-, HARI NAGAR, Delhi, 110064, B-143, floor-, BAWANA INDUSTRIAL AREA, Delhi, 110039, Khyala Village, New Delhi - 110018, Delhi, India

Tel: +91-8042965824

situ web: https://www.mohindramachinery.com/

2.Feida

Feida Machinery hè unu di i principali produttori di fustellatrici.Avà u nostru pruduttu principale includefustellatrice rullo, fustellatrice , macchina flexo CIeccetera.Per risponde à i bisogni di diversi clienti, sviluppemu novi mudelli ogni annu.

Feida Company hà passatu a certificazione di CE è a certificazione di permessu d'importazione è d'esportazione.I nostri prudutti sò largamente venduti in tuttu u paese è spurtati à l'Asia Sudueste, Mediu-Oriente, Africa, Europa, etc. Attraversu tanti anni di sforzi.In particulare a nostra fustellatura automatica cù una macchina di spogliatura, hè assai soddisfatta da u fabricatore di scatuli di hamburger.

Indirizzu: Zheng Song Road #529, Wanquan Town, Pingyang City, Wenzhou, Zhejiang Province, China

Tel: +86 15858839222

E-mail:zoe@feidamachine.cn

situ web:https://www.feidapack.com/

3. Agenzie Srinivasa

L'Agenzie Srinivasa hè stabilita in 2007 in Hyderabad.Semu impegnati in a Produzione, Esportatore, Fornitore di serviziu, Commerciante, è Importatore di Macchine per tazze di carta d'alta velocità cumpletamente automatiche (aduprate per e bevande fresche è calde), Sacchetti di aerei non tessuti cumpletamente automatici è Macchine per sacchetti di scatula cù una macchina di fissazione di manici, Tutti i tipi di Macchine di stampa cù standard elevati, Macchina di fabbricazione di sacchetti di risu cumpletamente automatica, Macchina di fabbricazione di maschere di faccia cumplettamente automatica, Macchina di fabbricazione di sacchetti di cipolla completamente automatica (sacche Leno), Macchina di maschere di faccia completamente automatica cù saldatrice automatica di Earloop, Macchina di taglio è cucitura cumpletamente automatica, Completamente automatica Macchina automatica per a fabricazione di sacchetti di plastica, Macchina per fà tappi di striscia completamente automatica, Macchina per fà tappi di duttore completamente automatica, Macchina per fà guanti manuali completamente automatica, Macchina per coperture di scarpi completamente automatica, Macchine per laminazione automatica, macchine per cucire manuali sò furnite in u mercatu mundiale.

Indirizzu: 2-1-272/2, Plot No. 75, Road No. 5A, Mamatha Nagar Colony, Nagole, Hyderabad - 500068, Telangana, India

Tel: +91-8048718534

situ web: https://www.ssamachineries.com/

4. SK Industries

Stabbilita in l'annu 2001, We SK Industries sò ricunnisciuti cum'è l'eminente Produttore è grossista di una larga gamma di Macchine per Riscaldamentu, Macchine per Serigrafia, Macchina per Serigrafia a Tamburo, Macchina per Serigrafia per Acqua, Macchina per Serigrafia per Bottiglie, Macchina per Serigrafia per Container, Macchina di stampa di cordone, macchina di stampa di tazza di carta è cornice di serigrafia d'aluminiu ecc.

Avemu statu capace di risponde à una clientela in espansione assai in espansione utilizendu disinni è tecnulugia innovatori.Avemu pussutu vince parechji cumpratori principali è reputati per via di u nostru impegnu à i nostri prucessi è prudutti.Ci avemu stabilitu cum'è un fabricatore eminente è grossista in l'industria.A nostra vasta gamma di prudutti hè largamente apprezzata per a so robusta custruzzione è a custruzzione, a resistenza à a corrosione è l'alta efficienza, etc. L'intera gamma trova applicazione in una gamma di industrii chì spanning different settori.

Indirizzu: Plot No. A/469, No. 15, Samarpan Industrial Estate, Hanuman Nagar, Road No. 28, Wagle, Thane West, Thane - 400604, Maharashtra, India

Tel: +91-8043256922

situ web: https://www.skindustriess.com/

5. DH

Inizialmente stabilitu in u 1996, DH Graphic Technology Inc. (in seguitu chjamatu DH) hè una impresa d'alta tecnulugia impegnata in R & D, fabricazione, vendita è post-vendita di macchina di stampa è equipaghji post-stampa.

DH hà una forte capacità innovativa.Avà hà più di 40 patenti è ancu parechji altri entranu in a prucedura di applicazione.DH hà lanciatu cù successu a macchina di stampa flessografica in linea di serie DH-Kirin è DH-ROC, a macchina di stampa flessografica DH-OFEM CI.I prudutti copre l'applicazioni di stampa cum'è stampa di etichette, stampa di imballaggi di carta è imballaggi flessibili.

In u 2002, DH hà cuminciatu à passà in u mercatu internaziunale.DH assiste à a Drupa International Printing Expo è Label ExpoEurope parechje volte.Finu à avà, i nostri prudutti sò stati vinduti à l'Europa, l'America di u Sud è u Nordu, l'Africa, l'Asia Sudueste, l'Australia, u Mediu Oriente, Taiwan è altri paesi è distretti.Indirizzu: No.388 Wuzhou Street, Hi-Tech, Weifang, Shandong, China

Tel: +86 536 8868379

Email: eric@donghang.cn

U situ web: http://www.donghang.cn/

Avemu discututu i primi 5 produttori di macchine per formare tazzi di carta.Tutte queste cumpagnie offrenu macchine di tazza di carta di alta qualità.Tutti anu diversi disinni, tecnulugii, vantaghji, etc. Ma u più impurtante hè u so sustegnu è affidabilità.Producenu macchine per a forma di tazze di carta secondu i normi di sicurità.

Sè vo avete bisognu di macchina formata tazza di carta, pudetecuntatta ci, Vi aiuteremu è vi darà a megliu suluzione.


Tempu di Postu: Aug-08-2022