Cumu funziona a macchina di tazza di carta

Umacchina di tazza di cartahè un tipu d'attrezzatura aduprata apposta per pruduce prudutti di tazza di carta.In generale, a produzzione di tazze di carta hè un prucessu ciclicu, chì hè di pruduce i migliori prudutti di tazza di carta per mezu di azioni meccaniche cicliche cuntinue.Ebbè, a sapete ?In fatti, sta azzione cuntinuu è ripetutu di a macchina di tazza di carta hè realizatu da u mecanismu di camma in umacchina di tazza di carta.

In generale, quandu a macchina di tazza di carta hè in produzzione, a camma in u mecanismu di camma di a macchina hà da fà un muvimentu rotativu, spinghjendu cusì u seguitore di a macchina per ricifrare secondu certi esigenze.Tuttavia, in stu prucessu, deve esse nutatu chì, per fà u seguitore di a macchina hà un cuntattu relativamente strettu cù u puntu d'azzione di a camma, postu chì sò in u puntu o un cuntattu di linea, deve esse realizatu da una primavera. o applicà a gravità esterna.

https://www.feidapack.com/paper-cup-forming-machine/

In generale, u mecanismu di camma di a macchina di tazza di carta pò fà chì e parti guidate di a macchina uttene una lege di muvimentu più cumplessa, rendendu cusì l'effettu ciclicu di a produzzione di cartone è risponde à i bisogni di pruduce più prudutti di tazza di carta.U meccanismo di camma generale hà e caratteristiche di struttura è disignu simplice è compactu, è ponu ghjunghje à diverse esigenze di muvimentu cumplessu, chì face micca solu avè una bona applicazione in a macchina di tazza di carta, ma hà ancu un rolu impurtante in altri equipaghji.

Slogan di a Cumpagnia Goes Here

https://www.feidapack.com/paper-cup-forming-machine/

Cum'è un pruduttu migliuratu è aghjurnatu di a macchina di ciotola di carta monopiastra, Per realizà funzioni è prestazioni ottimali, utilizeghja un disignu di camma aperta, divisione interrotta, trasmissione di ingranaggi è struttura di l'assi longitudinale.

https://www.feidapack.com/paper-cup-forming-machine-product/

Questa hè una macchina di tazza di carta di novu sviluppu, ottene una velocità di fabricazione di 60-80pcs / min.Stu pezzu di l'equipaggiu di cunversione di carta furnisce un disignu multi-stazione è hè capaci di fà tazzi per bevande singole è doppie rivestiti di PE, tazzi di gelato, tazzi di caffè, tazzi di tè di bolle è più.

https://www.feidapack.com/high-speed-paper-cup-forming-machine-product/

Questa macchina di furmazione di tazza di carta d'alta velocità, ottene una velocità stabile di tazza di 120-130pcs / min è in a prova di sviluppu attuale, a velocità massima pò ghjunghje à più di 150pcs / min.


Tempu di Post: 16-May-2022