Cumu cumincià l'affari di a fabbricazione di tazzi di carta?

nutizie 2 (1)
nutizie 2 (2)

Pensendu à principiàfabricazione di tazze di cartaaffari?Se sì, allora stu articulu hè per voi.Quì aghju una guida dettagliata di u prughjettu nantu à cumu inizià l'impresa di fabricazione di tazze di carta cù u costu di u prughjettu, i machini, i materiali necessarii è u margine di prufittu.

Sè pensate à inizià a vostra attività, allora l'affari di vetru di carta hè una bona opzione per voi.A fabricazione di tazze di carta o di vetru hè ancu eco-friendly è benefiziu ancu l'ambiente.

Inoltre, i tazzi di carta ponu esse distrutti, ma i tazzi di plastica è i vetri ùn ponu esse distrutti.Chì sò ancu dannusu per l'ambiente è a salute.
Sè site interessatu in l'affari di a fabricazione di tazze di carta, allora duvete capisce cumu funziona sta industria è cumu pudete fà a diferenza di i vostri sforzi è di capiscenu.Ogni impresa necessita investimentu, pianificazione è forza di vuluntà per ottene u successu.

Eccu alcuni passi per inizià a vostra pianta di tazza di carta.

Analizà u mercatu
Quale hè u vostru cliente potenziale?
Pensate à l'investimentu
Pianificazione è Esecuzione

Lettura correlata: Imprese di fabbricazione di carta tissue - Guida completa
#1.Potenziale di u mercatu di l'affari di a fabbricazione di tazzi di carta

Cum'è sapete, a contaminazione continua à cresce è u plastica hè statu pruibitu ancu da u guvernu indianu.Per via di quessa, parechje industrie di fabricazione di prudutti di plastica chjuchi è grandi passanu à i prudutti di carta.

Inseme à i stili di vita chì cambianu rapidamente, i tazzi di carta sò assai usati in i buttreghi di tè, i caffè, l'alberghi, i supermercati, l'istituzioni educative, i cantine alimentari, è ancu in i matrimonii.A dumanda di piatti è tazzi di carta cresce rapidamente.

Inoltre, sta tazza di carta pare bella è attraente cù diversi tipi di disinni è ùn causa micca dannu à l'ambiente per via di a so natura eco-friendly.

Dopu avè cunsideratu sti fattori, pudemu vede chì l'iniziu di un pianu di fabricazione di tazza di carta hè assai prufittu.
#2.Pianificazione per a fabbricazione di tazze di carta

Prima di inizià ogni attività, hè necessariu di pianificà u so successu.Un pianu ben scrittu agisce cum'è a strada per a vostra attività.

Hè da esse preparatu per tutti l'investimenti fatti in l'affari, per esempiu, investimentu iniziale di machini, affittu di zona, materia prima, spese per l'impiegati, spese per u marketing di l'affari, etc. Dunque, ùn ci sò micca prublemi cù inizià una affari.
3 #.Custu di l'affari per fà una tazza di carta (investimentu)

A tazza di carta facendu un investimentu cummerciale pò esse divisu in duie categorie: investimentu fissu è investimentu variabile.

L'investimentu fissu include l'acquistu di e macchine, l'infrastruttura di custruzzione, a materia prima iniziale, etc.

Per d 'altra banda, i materiali di corsa, u salariu di u travagliu, u costu di trasportu, l'electricità è a fattura d'acqua sò in a seconda categuria.

Oltre à questu, ci sò ancu altre spese cum'è fatture di mantenimentu, spese di trasportu, magazzini, etc.

Inoltre, avete bisognu di alcuni impiegati per inizià a vostra unità di cummerciale di tazza di carta.Stu affari pò ancu esse realizatu cù solu trè persone, chì ponu include un capu di pruduzzione, un travagliadore qualificatu è micca qualificatu.
#4.Tazza di carta chì face materia prima

In a fabricazione di tazzi di carta, materie prime, cum'è rotuli stampati, è ancu carta di qualità alimentaria o Polly, sò utilizati, cusì chì si mantene friddu o caldu in a tazza di carta, a tazza pò esse facilmente catturata.

Lista di materie prime

Carta stampata
Bobina di fondu
Bobina di carta
Materiale di imballaggio

Pudete cumprà materie prime da u mercatu lucale è ancu i mercati in linea.

#5.Macchina necessaria è i so costi
Macchina per fà tazzi di carta

Dui tipi di machini sò usati per a fabricazione di tazza di carta, macchine completamente automatiche è l'altru hè una macchina semi-automatica.

Ma s'è vo pensate à inizià una impresa di fabricazione di bicchieri di carta allora vi cunsigliu di cumprà a macchina cumplettamente autumàtica, postu chì hà bassi requisiti di manodopera è alta capacità di produzzione.

1) Macchina cumplettamente automatica: Una macchina cumplettamente automatica chì pò fabricà 45 - 60 tazzi / min da 45ml à 330 ml.

Funziona nantu à carta patinata in polietilene cù un esigenza energetica di 3,5 kw.

2) Macchina semi-automatica: macchina semi-automatica chì pò fabricà circa 25-35 tazzi di carta per minutu cù l'aiutu di u travagliu.

Inoltre, cù diversi tipi di muffa, sta macchina pò fabricà tazzi di gelato, tazzi di caffè, è vetru di sucu in parechje dimensioni.

Una macchina automatica o semi-automatica di fabricazione di tazze di carta pò esse acquistata da a mo cumpagnia, quì hè u situ web: www.feidapack.com

#6.Licenza è Registrazione per l'Affari di Paper Cup

Accuminciari stu tipu di piccula impresa ùn deve micca troppu documentazione, ma per mantene a vostra impresa sicura, duvete fà qualchì documentu prima.Eviterà ancu ogni circustanza sfavorevule.Per registrà una impresa cum'è una sucietà di unicu pruprietariu è per uperà l'affari, hè necessariu di ottene una licenza legale.

Per questu, cuntattate l'autorità lucale di u locu induve site per fà l'affari, è dopu compie tutte l'altri formalità legali.

Registrazione di a Cumpagnia
Licenza cummerciale
Registrazione GST
Registrazione BIS
Applica per a Business Pan Card

Se vulete mantene l'approvvigionamentu di generatore di diesel cum'è una opzione per l'alimentazione elettrica, allora avete bisognu di un permessu speciale da l'autorità di u distrittu lucale.
#7.Area necessaria per l'affari di a tazza di carta

L'iniziu di un affari di fabricazione di tazzi di carta richiede un minimu di 500 à 700 metri quadrati.

Pudete principià stu affari cù una cunnessione elettrica in u spaziu 500 - 700 square feet.Se a vostra casa hè grande è ci hè assai spaziu liberu in a vostra casa, allora pudete inizià stu affari ancu da casa.

Inoltre, duvete guardà circa 100 metri quadrati di spaziu per l'imballu è altre cose chjuche cum'è a funziunalità di e macchine, carica, scaricamentu di materiali, etc.
#8.Prucessu di fabricazione di tazze di carta

Per inizià una impresa di fabricazione di tazzi di carta, duvete capisce u so prucessu di fabricazione.U prucessu di fabricazione di tazza di carta hè assai simplice è faciule da capisce.Eccu u prucessu:
U vetru di carta hè fattu in quattru tappe:

In a prima tappa, A macchina hà tagliatu a carta poli-coated secondu a forma di i tazzi di carta, dopu hè appiicata in a macchina chì hè pocu bagnata, u so cune tondu hè furmatu.

In a seconda tappa, una volta di carta appare sottu à u conu.

Dopu questu, in a terza tappa, i tazzi di carta sò cullati in un locu dopu u prucessu di teste.

Quarta tappa: Tutti i tazzi di carta pruduciuti vanu per l'imballu è poi si trasportaranu à a so destinazione finalizzata.

Pudete fà imballare è cuntà attraversu una macchina completamente automatica.Ma s'è vo aduprate una macchina semi-automatica, allura u cuntu di i tazzi funziunarà ancu manualmente.in u plasticu longu preparatu secondu a dimensione di a tazza manualmente attraversu travaglii.
Prucessu di fabricazione di carta Video

#9.Marketing & Vendita di i vostri tazzi di carta

Per vende i vostri tazzi di carta, pudete targeted small-sellers, caffè, tè, etc. U vostru mercatu lucale seria a megliu opportunità per vende i vostri prudutti.

In più, sè vo site capaci di investisce in publicità, pudete publicità u vostru pruduttu attraversu canali TV, ghjurnali è banners, social media, etc.

Inoltre, pudete registrà in siti B2C è B2C per vende direttamente i vostri tazzi di carta in linea.

U cummercializazione di l'affari hè ancu assai populari attraversu l'internet è e plataforme di e social media cum'è Facebook, Twitter è Instagram.

Conclusioni:

Cumincià un affari di fabricazione di carta hè sicuramente un investimentu prufittu.È a dumanda di tazzi di carta cresce dopu chì u guvernu hà pruibitu l'usu di plastica.Dunque, vi cunsigliu assai di inizià sta attività.

Eccu vi aghju datu una guida dettagliata nantu à cumu pudete facilmente stabilisce una pianta di fabricazione di carta.Ti pregu bona furtuna per a vostra prima startup.

Sè avete ancu bisognu di inizià una attività di fabricazione di tazze di carta, pudete amparà nantu à i nostri prudutti:

https://www.feidapack.com/high-speed-paper-cup-forming-machine-product/

Questa macchina di furmazione di tazza di carta d'alta velocità, ottene una velocità stabile di tazza di 120-130pcs / min è in a prova di sviluppu attuale, a velocità massima pò ghjunghje à più di 150pcs / min.

https://www.feidapack.com/paper-cup-forming-machine-product/

Questa hè una macchina di tazza di carta di novu sviluppu, ottene una velocità di fabricazione di 60-80pcs / min.Questu pezzu di l'equipaggiu di cunversione di carta furnisce un disignu multi-stazione.

https://www.feidapack.com/paper-cup-forming-machine/

Cum'è un pruduttu migliuratu è aghjurnatu di a macchina di ciotola di carta monopiastra, Per realizà funzioni è prestazioni ottimali, utilizza un design di camma aperta, divisione interrotta, trasmissione di ingranaggi è struttura di l'assi longitudinale.

Zhejiang Feida Machinery

Zhejiang Feida Machinery hè una manifattura leader di fustellatrici a rulli.Avà u nostru pruduttu principale include a fustellatrice a rulli, a punzonatrice, a macchina flexco CI è cusì.Per risponde à i bisogni di diversi clienti, sviluppemu novi mudelli ogni annu.


Tempu di Postu: Apr-20-2022