U rapportu di u Mercatu di Macchine da Taglio

/prodotti/

I principali cumpetituri in u monduMacchina fustellatriceU mercatu sò: Bobst, Heidelberger, Young Shin, ASAHI, IIJIMA MFG, Cerutti Group (IBERICA AG), Sanwa, Standard Carton Machine, Duplo, HANNAN PRODUCTS, Yawa, Master Work, Higher Shengli Printing Machinery Group, Rishun Electronic Machinery Industry, FXD , Tangshan Yuyin, Li Shenqi Machinery, Dalian Yutong, Shandong Shengze Machinery, Shandong Century Machinery, Labelling Machine, Wenhong Machinery
A letteratura di ricerca di u mercatu di Die Cutting Machines furnisce ancu una sezione dedicata à evaluà è riassume e prospettive di entrate per ogni segmentu di u mercatu. U rapportu cunclude cù una valutazione dettagliata di l'industria, mettendu in risaltu i mutori di crescita è e prospettive lucrative chì anu un impattu nantu à u mondu globale. mercatu di macchine di taglio durante u periodu di previsione.
Questa sezione discute diversi aspetti di l'industria, cumprese a so dimensione, i tendenzi è e previsioni di entrate. U mercatu di a fustellatura hè segmentatu per tipu di produttu, industria di l'utilizatori finali è geografia.
A copertura di l'applicazioni di u mercatu include: Industria di imballaggi Industria di l'automobile Industria di telefoni cellulari Altri
Mercatu Regionale di Die Cutter (Produzzione Regionale, Demanda è Previsione per Regione): - America di u Nordu (Stati Uniti, Canada, Messico) Sudamerica (Brasile, Argentina, Ecuador, Cile) Asia Pacificu (Cina, Giappone, India, Corea di u Sud) Europa (Germania, Regnu Unitu, Francia, Italia) Mediu Oriente Africa (Egittu, Turchia, Arabia Saudita, Iran), etc.

Macchina per tagliare e spogliare a rulli

Fustellatura Feida cù spogliatura basata nantu à a tecnulugia avanzata internaziunale, largamente usata in l'industria di stampa, imballaggio è prudutti di carta.In particulare imballaggi alimentari cum'è lunch box, Hamburger box, pizza box etc

Fustellatrice a rullo con macchina da stampa in linea

A fustellatura automatica di a serie FD cù stampa in linea macchina basata nantu à a tecnulugia avanzata internaziunale, hè largamente usata in l'industria di imballaggio alimentari.

970 * 550 Roll Die Cutting Machine

Questa fustellatrice automatica piatta largamente usata in l'industria di stampa, imballaggio è prudutti di carta.In particulare tazzi è scatuli di carta.Ùn solu pò fà taglià, ma pò ancu fà corrugazioni.

Macchina di taglio e spogliatura a fustellatura in tazza di carta

Macchina per tagliare e spogliare i fan di tazza di carta largamente usata in l'industria di tazza di carta.

Macchina da fustellatura ad alta pressione (embossing)

Questa fustellatrice automatica à alta pressione è largamente usata in l'industria di stampa, imballaggio è prudutti di carta.

Feida Company hà passatu a certificazione di CE è a certificazione di permessu d'importazione è d'esportazione.I nostri prudutti sò largamente venduti in tuttu u paese è esportati à l'Asia Sudueste, Mediu Oriente, Africa, Europa, etc. Attraversu tanti anni di sforzi, avemu favuritu da parechje marche famose cum'è Pizzahat, KFC, McDonald's.In particulare a nostra fustellatura automatica cù una macchina di spogliatura, hè assai soddisfatta da u fabricatore di scatuli di hamburger.

Indirizzu

Zheng Song Road #529, Wanquan Town, Pingyang City, Wenzhou, Zhejiang Province, China

telefonu

+86 15858839222

Ore

Lunedì-Vennari : 9h à 6h
Sabbatu, dumenica : Chjusu


Tempu di post: May-10-2022