quale hè a megliu macchina di stampa di foglia calda?

ciò chì hè u megliumacchina di stampa a caldo?

Malgradu a pandemia, l'affari di stampa di foglia calda hè in continua crescita.Sicondu un rapportu recente, u mercatu di i fogli stampati à caldu hè previstu di espansione di $ 124,50 milioni trà u 2020 è u 2024.

Parechje cumpagnie anu investitu in a tecnulugia di stampa à caldo per migliurà u so disignu di imballaggio.Per quelli chì sò novi à l'acquistu di stampi di stampa calda, hè megliu sapè ciò chì hè esattamente è chì tipu di stamping machines hè utilizatu per creà pezzi decorattivi.

Feida Machinery furnisce unmacchina di stampa a caldoguida di compra per aiutà i clienti per a prima volta à selezziunà u megliu per i so bisogni.

Cos'è la stampa a caldo?
L'istampazione di foglia calda hè a tecnica di applicà ologrammi o fogli metallichi à materiali cum'è cartone, carta ligera, plastica, pannelli laminati è pannelli ondulati cù u calore è a pressione.

U terminu stampazione a caldo include:

Applicazione di foil olografica è ologramma
Semplice stampa di foglia piatta
Goffratura profonda cumminata cù stampa di foil
Foil stamping cumminatu cù strutturale è micro embossing

Hè usatu per creà marca decorativa è misure anti-falsificazioni nantu à una larga gamma di articuli.Hè cumunimenti usatu in i seguenti industrii:

Alimentazione
Sigaretta
Farmaceutica
Imballaggio di beni di lussu
Etichettatura per l'articuli cum'è u vinu è u spiritu
A parti di l'imballu, a stampa di foglia calda hè spessu usata nantu à i biglietti di auguri, i biglietti di banca è a stampa cummerciale.

U Prucessu di Stamping Foil Hot

Eccu cumu funziona l'istampazione in foglia calda:

  • Duranti u prucessu di stampa di foil, a piastra di metallu scolpita face cuntattu cù u foil.
  • Un revestimentu di pellicula fina hè trasferitu nantu à a superficia scelta.
  • Una volta chì a piastra metallica hè riscaldata, u fogliu cumencia à aderisce à a superficia di u fogliu solu in u certu disignu di u fogliu è induve a stampa necessaria hè necessariu.

A stampa di foglia hè realizata da l'usu di una foglia multi-strati specializata.Di genere, i diversi tipi di strati in foglia sò i seguenti:

  • Strati di lacca
  • Strati d'imaghjini
  • Una capa adhesiva esterna
  • Un strati di liberazione
  • Un strati di trasportatore di poliester
  • Strati di metallu (culori di foglia)
  • https://www.feidapack.com/hot-foil-stamping-machine/
  • I Diversi Tipi diMacchine di stampa a caldo

    Eccu i sfarenti tippi di macchine di stampa di foglia calda è cumu travaglianu.

    Macchina di stampa a caldo rotonda-rotonda

    Sta macchina opera nantu à i stessi principii cum'è presse di stampa.I cilindri di filatura di a macchina giranu in direzzione opposta da i dui lati.U fogliu è u mediu sò posti trà i dui cilindri, è i cilindri sò imbuttati inseme per applicà pressione.

    Stu tipu di stampatrice di foglia pò spinà à velocità estremamente elevate è pò esse aduprata per creà disinni altamente detallati.Hè ideale per creà effetti di foiling cumplessi nantu à u mediu.

    Macchina per stampare a foglia a caldo flat-flat

    In u fogliu caldu flat-flat, i fustelle di foil sò cunnessi à una piastra metallica piatta per u posizionamentu permanente o una piastra in forma di nido d'ape per u posizionamentu dinamicu.U fogliu è u mediu sò posti trà u platu è un platu di contra chì hè assicuratu sottu.

    Quandu u fogliu in rilievu hè utilizzatu, a piastra inferiore comprende proiezioni chì producenu u disignu in rilievu quandu i piatti sò pressati inseme.

    L'impurtante forza di stampa di foglia flat hè chì hè simplice di stallà è chì l'arnesi è e parti necessarii sò facilmente accessibili in u mercatu.

    Macchina di stampa a caldo rotonda-piatta

    I macchinari di stampa di foglia calda rotonda-piatta utilizanu un cilindru rotativu invece di a piastra di cuntrolli piatta fissa utilizata in i macchinari di stampa di foil flat-flat.

    A pressione horizontale hè appiicata à u cilindru rotativu, spinghjendu u fogliu contr'à u mediu è trasferendu u mudellu di foglia à questu.

    U benefiziu di stu tipu di stampatrice di foil hè chì hè ideale per picculi prughjetti cù pochi pezzi.

    Cunsiglii di compra per una macchina di stampa

    Ci hè uni pochi di cose da tene à mente quandu si compra una macchina di stampa di foglia calda.Frà elli sò:

    • Sceglite una macchina chì pò gestisce a quantità di capacità di carica chì vulete mette.Sè avete bisognu di stampà una grande quantità di materiale, un stamper automaticu hè preferibile à un manuale per risparmià tempu.
    • U materiale nantu à quale vulete stampà influenzerà ancu u tipu di macchina chì selezziunate.Hè una bona idea di verificà duie volte quale macchina hè cumpatibile cù i vostri articuli.Micca tutte e macchine sò capaci di stampà nantu à tutti i materiali.
    • In più di i varii tipi di machini, sò dispunibuli mudelli di pavimenti è countertops.Questu hè guvernatu da a quantità di capacità di almacenamento chì avete per u vostru stampatore di foil.

 

Parlate cù u vostru Produttore di Stamping Hot Foil di fiducia

Feida Machinery furnisce diversi equipaghji di imballaggio cum'è stampatori di foglia calda di alta gamma chì furnisce prestazioni, affidabilità è versatilità.Offriamu una larga gamma di soluzioni di imballaggio per suddisfà e vostre esigenze di fabricazione, cù pussibulità persunalizabili per currisponde à e vostre esigenze specifiche di l'industria.

Cuntatta ci:+86 15858839222 E-mail:zoe@feidamachine.cn

https://www.feidapack.com/hot-foil-stamping-and-die-cutting-machine-product/

L'attrezzatura pò esse appiicata à l'industria: scatole di scarpi, scatole di rigalu, casse di matite, scatole di camicie, scatuli di calzini, sacchetti di latte, pacchetti rossi, coppie, scatuli di vinu, ecc.

https://www.feidapack.com/hot-foil-stamping-machine-product/

Stu Hot Foil Stamping Machine hè cuncepitu cum'è u pruduttu di nova generazione;hè utilizatu per u materiale di rotulu di stampa automatica chì dopu a stampa, laminazione.Hè adattatu per a produzzione di cartone, tazza di carta, etichette circundante, stampa di carta convessa, borsa di carta portatile, copertina di carta, PVC, è diversi materiali plastichi, etc.


Tempu di post: 26-May-2022